Music

Monday, November 26, 2012

杂乱

今天只想用自己的语言写下心情..

昨天,
又是一个unforgetable的一天,
我又主动的jio了她,
一切就像在梦境里,
我也尽量控制自己的感觉,
因为我不想任何误会影响了友谊,
最熟悉的陌生人,
我不想要。
But,
开心之余,
心里却很清楚,
Everything might just my own imagination,
Just enjoy it while i am able to...
所以,overall 来讲,
我睡觉都能笑..
"am i putting too much effort into the unpredictable?
although i told myself i am determined to go forward,
still,
I am well aware that i must be prepared to face the worst...
Angel told me i will be alright,
Devil said: you are going to fail.
Shrug it off...i am willing to go forward, no matter what is the outcome will be"

今天,
大家说是blue monday,
但我心情很愉快,
除了她,
就是这星期五可以回家了..
好久没感觉到生活这么美好了呢,
收到了封红炸弹..
还有点意外,
毕竟还这么年轻...快到够力..
不过我也由衷祝他们幸福 :D
早点回去,
就是第一次下厨煮原定昨天的炒饭..
得空煮些小东东,
一直都是心里的一个小小爱好,
这次蛮有决心下的..
一切都还顺利,
虽然不够好吃,
但还算吃得下口..
煮出来还很多下,
因为料太多了...
眼见吃不完..
我第一个念头就想到了她,
挣扎几下这样,
最后还是再主动..
是因为今天大家告诉我要敢敢去的关系吗..
我不知道,
我只想与她分享..
That's all..
等待回复,
真的立不正,吃不安..
就打下game让自己放松下..
我也没抱多大希望..
毕竟有些奇怪..
我也太明显了吧..but..i am all in..
没多久..
果然是不想看到的答案..
确实有伤到...
嗯..kek sim 的感觉..
不过我很快又恢复心情..
一次挫败不代表永远的失败..
除非她判我死刑吧...haha..

心情有些杂乱,
That's what happened when fall in love,
I still believe..
I hold a slim chance,
that's what i am going to do,
grab the slim chance and move on!






No comments:

Post a Comment